Search:

Type: Posts; User: seekingpsu

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. finnaly my 1st monitor ever,...

    finnaly my 1st monitor ever,
    https://pasteboard.co/IuCDf5N.jpg
    definitely not best size but its alr enough rather laptop screen(:

    i make a quick test on all feature, the quailty of image is...
  2. i ended ordering acer vg240y bmix, it would...

    i ended ordering acer vg240y bmix, it would deliverd aprox 2days, hope this monitor suit my expectations, thx for the advice tho, cheers guys☺️👍
  3. hello guys so since acer 22inch out of stock, the...

    hello guys so since acer 22inch out of stock, the store recommended me with 2 option, guess ive no choice paying for extra $, 24inch
    acer vgo nitro rg240y (ips)
    msi optix g24vc (va panel)
    both are...
  4. iwas gonna bought monitor today but 22inch vgo...

    iwas gonna bought monitor today but 22inch vgo out of stock, i only have option for 24inch, guess i will go for 24inch, also another brand like msi optix curve g24vc(va panel), the spec are good...
  5. iknow apple always better on image production,...

    iknow apple always better on image production, but those product is too expensive, and yes i need monitor for low mid gaming, tn panel consider the most cheaper among other panel, just think price...
  6. Replies
    4
    Views
    652

    am gaming since nes nintendo system, even till...

    am gaming since nes nintendo system, even till now i dont mind playing 8bit games, so 720p absolutly amazing for me, its more than enough to enjoying games, my neighbor willing to trade red dragon...
  7. found this at garbage shop, the monitor stand is...

    found this at garbage shop, the monitor stand is broken, dunno how to fix this, flatron 1080p 1ms, i believe its 2011 technology
    ...
  8. 570 is the better choice over 1650, both...

    570 is the better choice over 1650, both performance& price valuable, expecially you buy the 8+6pin one, an 570 extreme oc could even stand 1060 3gb oc nor 6gb stock clock, or if you can found rx480...
  9. monitor panel, refreshrate, response time, which one is important?

    hello guys i decide to buy monitor for pc as i realize how bad tv for pc, so whats more important aspect? panel technology? refresh rate? colour depth? resolution? response time?! i completely lost...
  10. Replies
    28
    Views
    24,493

    well dunno if my acer 4736g with gt105m cosidered...

    well dunno if my acer 4736g with gt105m cosidered as gaming laptop, it used to run crysis 50fps+ ._____..b
  11. Replies
    0
    Views
    180

    nice custom pc case

    i would like to make one like this!! so fancy
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRb_3C52AZTC9dLU0p6XUiUh8rW6DQdZiCD6CeVfBmvd3o6-VaU8w

    review on youtube...
  12. the dpi problem probably because my monitor is...

    the dpi problem probably because my monitor is very old and it doesnt suport hdcp (anyway in window 7 i dont encounter this blurry problem), still i feel good with 720p gaming, sadly it goes blurry...
  13. yes but im new with linux, so far i seen people...

    yes but im new with linux, so far i seen people running igpu with amdpro driver linux, some say we can make vega 8 gpu display work, but no gpu optimize, imma try a shot and testing it soon (:
  14. Replies
    4
    Views
    652

    yes i realize that my both cpu & gpu usage run...

    yes i realize that my both cpu & gpu usage run unbalance, but still its a cheap decent card for playing 720p these day, im not plan to upgrade it yet:)
  15. Replies
    13
    Views
    4,140

    ive counter this similiar problem, my comp...

    ive counter this similiar problem, my comp restart endless loop with red light, dont know abt cable stuff, i just reset my bios to factory by simple unplug cmos..
  16. Replies
    17
    Views
    2,554

    raven ridge window 10 only, nothing personal abt...

    raven ridge window 10 only, nothing personal abt win10, just said..
  17. Replies
    4
    Views
    652

    extreme oc on vega 8 is not worthy

    i personally dont agree extreme oc this gpu, i see no difference in 100-300mhz adjustment, for me 1500mhz at 1.8v alr good for gaming, do more is good for nothing, ive even testing 1850mhz 3.7v is...
  18. any working os for raven ridge architecture?

    i dont know which is bad bettwen my amd or the window 10 os itsefl, but i suspect this is because of window10, so its been half a year, thats enough for me to test window 10, anyone have other...
  19. Replies
    33
    Views
    23,050

    if only my raven ridge can run other os i would...

    if only my raven ridge can run other os i would be happy, fucj microsoft advertisement tactic, they force user to used window 10 only these day..i still with window 10 btw, but not willing to pay for...
  20. ok thx for sugestion i will clean it after work...

    ok thx for sugestion i will clean it after work off, overheating do i need thermal paste? i never use thisbstuff, which should i buy thermaltake/deepcool/coolmaster/arctic cooling
  21. ten years old laptop, consider mine 1st laptop

    hey just curious if this still can be used or not, alr broken, it randomly shutdown, still can booting window but after 10munite or so it will shutdown, i decide to open the case, i think the cpu is...
  22. Replies
    15
    Views
    3,131

    yeah ive check this digipro brand is scammer...

    yeah ive check this digipro brand is scammer product:p, i actually i own ps3 slim, sarly ps3 literally dead console, no more games coming for ps3, i choose pc caused we can play online games...
  23. theres no so called black friday in my country...

    theres no so called black friday in my country indon, everday means business, i rly jealous guys:wall:
  24. Replies
    15
    Views
    3,131

    found cheap prebuilt pc CPU Intel Core 2 Duo (...

    found cheap prebuilt pc
    CPU Intel Core 2 Duo ( Tanpa Monitor )

    Spek :
    Intel Core 2 Duo E7500
    Ram 4 GB
    VGA NVidia GEForce 210
    Hdd 160 GB
    Casing Power Logic
    Win 7 64 Bit
  25. Replies
    15
    Views
    3,131

    and yes i can get old window os for this potato...

    and yes i can get old window os for this potato pc, i actually use window 10 for my pc ryzen, download iso from microsoft site, but not activated, is free and i can deal with small activation notify...
Results 1 to 25 of 45
Page 1 of 2 1 2