Search:

Type: Posts; User: Smirnoff

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds; generated 23 minute(s) ago.

  1. Yeah. I'm used to it now. It's either...

    Yeah. I'm used to it now. It's either fanboyism, assumptions or just plain ignorance. The three often go hand in hand in hand tho.
  2. Replies
    4
    Views
    1,192

    The HX750 in the picture looks pretty beat up. ...

    The HX750 in the picture looks pretty beat up. Like someone took it and swung it over their head hitting stuff in the process.
  3. Replies
    7
    Views
    2,220

    Ugh. Brings me back to the "distant" past when I...

    Ugh. Brings me back to the "distant" past when I was using those crap TT ATX1.3 PSUs that were grossly overrated and sold as ATX2.0 ones. It's probably already cooking his components as he is using...
  4. He should probably stick to non modular PSUs.

    He should probably stick to non modular PSUs.
  5. Replies
    7
    Views
    1,978

    Poll: Just a general tip. Reading reviews off web...

    Just a general tip. Reading reviews off web stores can often be misleading. Customers having defective items are more likely to write up a (negative) review than the ones that are not having...
  6. Software shows 3V on the 12V rail on one of my...

    Software shows 3V on the 12V rail on one of my old systems here. Just to tip you how absurdly inaccurate such measurements can get, hehe. (The DMM voltage last measured was 11.84 under load, it's a...
  7. I don't have a hell of a lot of faith in low cost...

    I don't have a hell of a lot of faith in low cost PSUs anymore, but as long as they 1) Can deliver their rated power and keep voltage regulation and ripple within check and 2) Last at least 2 or 3...
  8. Replies
    53
    Views
    11,846

    It's kinda sad that these specimens are still...

    It's kinda sad that these specimens are still allowed to be sold, at least within the EU/EC. At one point I thought these kinda things were eradicated within Scandinavia, but then I found out one...
  9. Replies
    81
    Views
    15,277

    Holy cannoli, €10,70 for a PSU, lol. Does it...

    Holy cannoli, €10,70 for a PSU, lol. Does it come with a hamster and a wheel inside?
  10. Replies
    81
    Views
    15,277

    Haha, I can't believe people are still judging...

    Haha, I can't believe people are still judging quality by the weight. :lol::wall:
  11. Replies
    7
    Views
    2,564

    Well, at 400W the platform is probably gonna be...

    Well, at 400W the platform is probably gonna be better than at 500W. So if all he has is €30, then get that one over the €15 ones. We all know that at the lower price you're most likely getting a...
  12. Wow, that's kinda what happened to my Asus...

    Wow, that's kinda what happened to my Asus P4C-800E Deluxe mobo back in the days. (2005 or so) My faulty 410W TT Purepower PSU (which lived for 4-5 months and wasn't really 410W with a measly 18A...
  13. Replies
    9
    Views
    1,941

    Depends on the quality/type of PSU, I suppose. ...

    Depends on the quality/type of PSU, I suppose. I used a Corsair HX750 from 2009 until I built a completely new rig last year and got the RM550x for it. The HX750 still chugs along in my sister's...
  14. Replies
    9
    Views
    2,227

    I still remember when [H] reviewed that one...

    I still remember when [H] reviewed that one Apevia 500W PSU and stuff started melting inside.
  15. Replies
    58
    Views
    9,786

    Well, at least they are probably better than the...

    Well, at least they are probably better than the "Creative 1200W" PSU I found on a Swedish site years ago. And Creative never even made PSUs, lol. (Too bad the image links are broken now, but the...
  16. Replies
    47
    Views
    11,050

    One more thing. When recommending a PSU it also...

    One more thing. When recommending a PSU it also helps to have a list of what components your rig consists of, so one can assess what wattage range it falls into. What have you got?
  17. I remember when we used to do Quake 1 timedemo...

    I remember when we used to do Quake 1 timedemo runs on "newer" hardware back in the days. (i.e stuff from about 10 years ago). Also got some insane numbers, hehe.
  18. I tend to agree, Seasonic PSUs somehow are...

    I tend to agree, Seasonic PSUs somehow are becoming rare here in Norway again. And they are pricey as well. Even stuff like the G-360 is nearly the equivalent of $100. :( I used to buy...
  19. Gotta hand it to them, they got it right this...

    Gotta hand it to them, they got it right this time. I was expecting Haswell speeds, but it gives Kaby Lake a pretty good run for its money too,.
  20. Oh. Well, I don't play BF1. Last multiplayer...

    Oh. Well, I don't play BF1. Last multiplayer FPS that I got into was BF3, but not really for very long. Nowadays I pretty much only play single player stuff (Watchdogs 2 that I got with my 1070...
  21. Not sure I'll bother this generation, the rig I...

    Not sure I'll bother this generation, the rig I bought last summer (Skylake in sig) is perfectly fine for my needs. I don't do CPU intensive stuff, maybe apart from the occasional MMO game, some...
  22. Replies
    10
    Views
    2,880

    I've seen bugs nest in the PC itself, my friend...

    I've seen bugs nest in the PC itself, my friend who never cleaned out his PC had a couple of spiders nesting in there with a big nice web all over the place. But not something like that. Although...
  23. The issue here was the fan controller and not the...

    The issue here was the fan controller and not the fan, because the latter topic has already been discussed to death previously.
  24. The RMx is an RMi with a different fan and no...

    The RMx is an RMi with a different fan and no Corsair Link, so no, that series is just fine. The original RM was kinda meh, but far from being anything bad. Installed a VS450 in a relative's...
  25. Thread: CES 2017

    by Smirnoff
    Replies
    83
    Views
    14,577

    The TX-M series isn't exactly new, it existed in...

    The TX-M series isn't exactly new, it existed in the past but was discontinued until now.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4