Search:

Type: Posts; User: FluxMode

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    6
    Views
    256

    I'm not a German myself, but mostly i buy from...

    I'm not a German myself, but mostly i buy from German Amazon, but imo it's just typical marketing, just like buying an prebuilt PC they don't list what PSU it has, because its probably trash, same...
  2. Replies
    6
    Views
    256

    Anti-Surge Power Strip recommendations?

    Hello guys, i was wondering if there's any decent power strips with protections up to 20euros.

    What about something like this?...
  3. Ah okay, since my GPU is quite old ( 980Ti ) mby...

    Ah okay, since my GPU is quite old ( 980Ti ) mby i won't have issues even if i get the version with the issue still there, too bad XFX support is useless and they can't give any info also no idea...
  4. Replies
    33
    Views
    22,699

    In my opinion Windows is best for: Gaming and...

    In my opinion Windows is best for: Gaming and Content Creation ( Film, 3D+VFX, 2D Design, Music Production, Photography ) with exception that on alot larger scale Linux should be better than Windows...
  5. Interesting, because based on the review it...

    Interesting, because based on the review it scored nearly 10/10 in 2017 and same with the Prime Gold and XFX XTR is pretty much same just rebranded, just was curious about the XFX XTR2 if its...
  6. Thanks, but what about the XFX XTR2 650W ? It's...

    Thanks, but what about the XFX XTR2 650W ?
    It's hard to find an info on it, but according to orionpsudb.com it's the Seasonic Prime Gold which should be superior to PP11 right?
  7. It was running fine for days on torture ( 3D...

    It was running fine for days on torture ( 3D Rendering using CUDA+CPU which is as intense as Prime95+FurMark combined and it didnt exploded so i guess it's not due to overheating ), idk about the...
  8. Pure Power 11 exploded, will XFX XTR2 gonna be big improvement?

    Hey guys, im running R5 2600 @ 4Ghz, 980Ti ( OC'ed to the max below 1500mhz w/ stock Factory OC voltage ), 2x8GB RAM @ 1.35v ( OC'ed 3000mhz -> 3200 Mhz ), AIO Cooler with 2x 120mm fans, and other 4...
  9. Replies
    11
    Views
    1,236

    Okay i have one last question, what if i just buy...

    Okay i have one last question, what if i just buy the Raider II or PP 11 ? The BitFenix Formula 750W got bit too high shipping rates from US even tho i found one for 64eur and with all...
  10. Replies
    11
    Views
    1,236

    Thanks for great answer, im pretty happy with...

    Thanks for great answer, im pretty happy with 980Ti for gaming alone ( according to Superposition bench it performs same as stock 1080 so its enough for most games ), but in my case i can put any GPU...
  11. Replies
    11
    Views
    1,236

    Hmm i might use the OCZ for a while and upgrade...

    Hmm i might use the OCZ for a while and upgrade as soon as i can in like 1-2weeks time, is there some way i could check inside and see if it's not about to explode anytime soon? I suppose i should...
  12. Replies
    11
    Views
    1,236

    Thanks, but how about the PSU for now up to...

    Thanks, but how about the PSU for now up to 80eur~ ? I mean if i gonna do these potential upgrades i will look for a new PSU, but now i need one for R5 2600 + 980Ti and I don't really want to use my...
  13. Replies
    11
    Views
    1,236

    Originally i plan to get it from www.skytech.lt,...

    Originally i plan to get it from www.skytech.lt, but also amazon.co.uk / amazon.de would work.
  14. Replies
    11
    Views
    1,236

    Budget PSU? ( FSP Raider II 750W ? )

    Hello, guys i'm looking for a budget PSU up to 80euros.

    Build:
    R5 2600 ( Gonna OC as much as stock Wraith cooler will let me )
    B450 Tomahawk
    980Ti Amp! Omega ( factory OC )
    16G RAM ( probs...
Results 1 to 14 of 14